חברים חדשים

שאלות ותשובות

כללי
  • למי מתאים האתר?
    האתר מתאים לגברים ונשים המעוניינים ביצירת קשר (למטרות רומנטיות או אחרות) עם אנשים בעלי תפיסת עולם דומה לשלהם: צמחונים, טבעונים או מי שנמצא בדרך לשם, וכל מי שחמלה כלפיי בעלי חיים היא חלק בלתי נפרד מחייו.
  • מצאתי באג באתר. למי עליי לדווח?
    אם נתקלתם בבעיה בעת הגלישה באתר נשמח אם תדווחו לנו עליה באמצעות טופס צור קשר או ישירות למייל: info@greendate.co.il
  • אני מעוניין בשיתוף פעולה עם אתרכם. כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
    ניתן ליצור קשר באמצעות עמוד צור קשר או באמצעות שליחת מייל ישירות לכתובת: info@greendate.co.il
  • האם האתר בתשלום?
    ההרשמה לאתר היא חינם והיא כוללת גלישה חופשית באתר, צפייה בכרטיסים, שליחת הודעות באתר ועוד. קריאת הודעות שהתקבלו לתיבת ההודעות הינה בתשלום.
  • כיצד ניתן לקרוא הודעות?
    ניתן לקרוא הודעות במצבים הבאים- את/ה מנויה, הצד השני מנוי, יש לך נקודת קריאה חינמית שמחולקת בכל ראשון לחודש.
  • מהן נקודות?
    כל משתמש שאינו מנוי באתר מקבל אחת לחודש נקודה המאפשרת לקרוא הודעה אחת. הנקודה ניתנת בתחילת החודש. לא ניתן לצבור נקודות.
  • כיצד מבטלים מנוי מתחדש?
    על מנת לסיים את תקופת המנוי יש לשלוח לנו מייל לצור קשר ובו בקשה להפסקת המנוי לפני מועד החידוש. אם ברצונך לבטל את המנוי לפני תום התקופה, ניתן לעשות זאת על פי מדיניות הביטולים שמופיעה בתקנון האתר. מנוי שנקנה דרך חנות האפליקציות של אפל (iTunes) יש לבטל באופן עצמאי דרך חשבונכם באייטיונז. להסבר: https://support.apple.com/he-il/HT202039
חיפוש
  • מהו חיפוש מהיר?
    חיפוש מהיר הינו כלי המאפשר לכם לבצע חיפוש על פי חלק מהפרמטרים שמילאתם בזמן ההרשמה (לדוגמה: גיל, איזור מגורים, העדפה), על מנת להציג חברים באתר באופן המהיר ביותר.
  • מהו חיפוש מתקדם?
    חיפוש מתקדם הינו כלי המאפשר לכם להגדיר את מי אתם מחפשים ברמת הפירוט הגבוהה ביותר. בכל שלב ניתן לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את ההגדרות. כדי לגשת לחיפוש מתקדם יש לגשת לניהול חשבון וללחוץ על 'חיפוש מתקדם', או לחלופין ללחוץ על הקישור 'חיפוש מתקדם' שבתחתית תיבת החיפוש המהיר שבראש האתר.
הודעות
ניהול חשבון
  • האם ניתן לעדכן פרטים או תמונות בכרטיס האישי שלי?
    כן. באמצעות מדור ניהול חשבון ניתן לערוך את הפרטים האישיים שלכם וכן למחוק או להעלות תמונות לכרטיס.
  • כיצד אוכל לשנות את הסיסמה שלי?
    כדי לשנות את הסיסמה יש לגשת לניהול חשבון ולבחור באופציה 'עדכון סיסמה'.
  • כיצד אוכל להקפיא או למחוק את הכרטיס שלי?
    הקפאת פרופיל גורמת לכך שכרטיסכם לא יופיע באתר בתקופת ההקפאה, אך עדין יהיה לכם כרטיס קיים שתוכלו לחזור להשתמש בו מתי שתרצו. בכל שלב שתרצו לבטל את ההקפאה תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה לאתר (לוג-אין). לאחר תקופה של הקפאה המערכת מסירה אוטומטית את החשבונות הלא פעילים שבאתר. מחיקת פרופיל גורמת למחיקה מלאה של הכרטיס והפרטים מהמערכת. אם ברצונכם להקפיא את החשבון יש לגשת לניהול חשבון ולבחור באופציה 'הקפאת חשבון'. להסרת הכרטיס לצמיתות מהאתר יש לשלוח בקשה להנהלת האתר באמצעות עמוד צור קשר.
  • שכחתי את הסיסמה שלי. מה לעשות?
    יש להיכנס לעמוד איפוס סיסמה ולהזין את כתובת המייל עמו נרשמתם לאתר. סיסמה חדשה תשלח לכתובת שהזנתם.
  • העלתי תמונות לאתר. מדוע הן עדיין לא מופיעות בכרטיס שלי?
    כל תמונה שמעלים לאתר ממתינה לאישור מנהלי האתר. אישור תמונות לוקח עד 10 שעות (לרוב פחות מזה). בסופי שבוע וחגים אישור התמונות לוקח יותר זמן כיוון שמשרדינו סגורים.
  • מדוע נדחתה התמונה שהעליתי?
    תמונות לא מאושרות מהסיבות הבאות: 1. תמונות מזוייפות שהורדו מאתרים אחרים. 2. תמונות שאינן שלכם, כגון: תמונות נוף, חפצים, בע"ח וכו'. 3. תמונות חשופות, תמונות בבגדים תחתונים ו/או כל תמונה שמשדרת משהו לא הגון שלא הולם את רוח האתר. 4. תמונות עם ילדים.
  • האם אוכל לפרסם את שמי המלא או את כתובת המייל שלי בכרטיסי האישי?
    לא. פרסום פרטי יצירת קשר (שם מלא, טלפון, אימייל, כינוי בפייסבוק וכד') היא בניגוד לתקנון האתר. משתמש אשר יפרסם פרטים מסוג זה – כרטיסו ייחסם על ידי הנהלת האתר.
רשימות
טעינה
טעינה